SALVETE DISCIPULI ET DISCIPULAE benvinguts al bloc de llatí de 4t d' ESO on trobareu els temes que treballarem a classe.Obriu els ulls a la pervivència del món clàssic.Bona Fortuna!(imatge Alma-Tadema)

Sententia

Tempus fugit i la feina queda.











Josep Valentines & Martí Zapater















dimarts, 2 de novembre del 2010

PERVIVÈNCIA CIRC ROMÀ

Saluete discipuli-ae!

el Sergio Rivero ens envia un document visual on es demostra la pervivència del circ romà a les pel·lícules de ciència ficció,concretament Star war II.El ataque de los clones.

comença als 2.50 aproximadament ,segons el Sergi .Afirma que podem veure les parts del circ i fins i tot,esclaus (jedi) i bèsties (no són lleons,sinó marcianitos)

Gaudiu del fragment.


gratias maximas tibi ago,Sergi!

1 comentari:

  1. Felisa, no estic segura de que t'hagi arribat el meu comentari sobre pandora ja que al hotmail em deia que s'havia enviat malament, t'ho penjo aquí d'acord?

    Realment aquesta cançó de Nach m'ha agradat bastant, la forma

    en que compara totes les desgràcies que passen en aquests moments

    al món( guerres, ambició, anorèxia, accidents de trànsit...)

    amb les desgràcies que van escapar-se de la caixa de Pandora

    em sembla bastant intel·ligent, a més el fet d'anar intercalant

    comentaris referits a la mitologia recorda més al mite del qual

    prové la cançó. A més, la música que fa el fons es senzilla

    i fa que es crei un ritme molt fàcil de seguir amb la lletra de la cançó,

    anima a cantarl-la.
    .maria amador(:

    ResponElimina